2015/03/03

Second birthday !


Cześć,
dokładnie dwa lata temu założyłam bloga. Cieszę się, że to zrobiłam i nie zwlekałam z tym dłużej. Jest to mój sposób na wolny czas i wyrażenie siebie. Bardzo dziękuję, że jesteście ze mną :) ! Zaglądacie tu mimo, że czasami nie jestem systematyczna. 



Zdjęcia, których tu użyłam wywołałam na rozmowę kwalifikacyjną. Tak ! Wyjazd do Warszawy był z nią związany. Kandydowałam na stanowisko powiązane z modą a zdjęcia posłużyły jako prezentacja tego co potrafię. Wybrałam kilkanaście stylizacji, które uważałam za najlepsze. Głównie były to zdjęcia z ostatniego roku blogowania.



Ze względu, że wszystko poszło dobrze, zmieniam miejsce zamieszkania. Bardzo się cieszę, że mi się udało ale towarzyszą mi również inne emocje. Posty mogą pojawiać się rzadziej nad czym ubolewam ale obiecuję, że postaram się robić wszystko co w mojej mocy i publikować je jak najczęściej się da. Pocieszający jest fakt, że tam będzie dużo nowych, fajnych miejsc do zdjęć. Gorzej, że nie wiem kto będzie mi je robił :D.


A teraz zestawienie wszystkich wpisów od marca zeszłego roku :)
ENJOY !

P.S. Wystarczy kliknąć w zdjęcie aby zobaczyć cały post.





















9 komentarzy:

  1. Gratuluję! Zaczyna się coś nowego :)
    A zdjęcia świetne - nie dziwie sie, ze sie spodobaly :)
    Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :). Nowe wyzwania i obowiazki trochę przerażają ale kto nie ryzykuje ten nie ma ;). Ściskam !

      Usuń
  2. GRATULUJE!!! Warto próbować i wierzyć w siebie :) co to za praca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też tak uważam :). Będę pracować jako VM z przeniesieniem do Lublina i czeka mnie przeprowadzka..😩

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Będę robić wszystko co w mojej mocy aby działać dalej :) Pozdrawiam !

      Usuń
  4. to już dwa lata? ale ten czas leci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie dwa lata i sama nie wiem kiedy to zlecialo :)

      Usuń