2015/03/22

Red and black shirt


Cześć,
dziś Karolina i jej sposób na koszulę w kratę.
Pewnie zastanawiacie się jak na odległość robimy zdjęcia ?
Jak widać wszystko jest do zrobienia trzeba tylko chcieć.
Zdjęcia robił jej kolega tam na miejscu w Gliwicach, które trafiły do mnie :).
Może w najbliższej przyszłości jak spotkamy się w naszych rodzinnych stronach stworzymy wspólną notkę.
Było by to bardzo ciekawe doświadczenie i wspaniale spędzony czas :).

Jak widać są jeszcze resztki śniegu ale to moja wina :D. Przez to całe zamieszanie z przeprowadzką nie miałam czasu na przerabianie zdjęć i publikowanie ich tu.
 Karolina zapowiedziała kolejną dawkę zdjęć więc w ten oto sposób będę miała coś dla Was do póki sama nie ogarnę tu kogoś do robienia zdjęć.

Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę leniwej niedzieli !
Ciao ;*









Sweter - Tally Weijl,
koszula, jeansy - Cubus,
buty - Czasnabuty .

5 komentarzy:

  1. Świetna koszula ! Uwielbiam takie kolory ! :) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej na plus ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnego masz bloga! :)
    Ja zapraszam Cię do siebie,dopiero co zaczynam i nie znam się jeszcze do końca na prowadzeniu bloga ale miło mi będzie jak mnie odwiedzisz :* http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kolor włosów, koszula na plus, podoba mi się całość :)

    OdpowiedzUsuń