2013/09/11

Infinite love.


Cześć :)

Dziś jeszcze trochę słońca u mnie na blogu ;). Kilka dni temu przyszły buty, które kupiłam w sklepie internetowym  CZASNABUTY.PL (we wcześniejszym poście były lordsy z tej dostawy;). Workery kupiłam z myślą o zimnych, deszczowych, jesiennych dniach ale nie mogłam się oprzeć i zestawiłam je z dresowymi szortami i luźną bluzką. Pogoda była tak piękna i uznałam, że nie potrzebuję nic na wierzch choć dorzuciła  bym tu jaką parkę. Jak widać pogoda nie jest już taka piękna ale za to śmiało mogę paradować w tych butach ;).

Jak Wam się podoba stylizacja ? Piszcie.

W piątek jadę do Krakowa na weekend (z pracy) ale mam nadzieję, że uda mi się znaleźć choć chwile na zakupy ;). Jeśli tak będzie na pewno się Wam pochwalę co wyhaczyłam. Mam tylko mały (odwieczny) problem - NIE MAM SIĘ W CO UBRAĆ :D ! Nie mam bladego pojęcia co tam zabrać ze sobą ale jak zwykle wyjdzie w praniu.

A Wy macie jakieś konkretne plany ? Podzielcie się z nami nimi :)

Ciao !






















Bluzka - New Yorker,
szorty - Reserved,
torba - Orsay,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz