2013/05/12

Brooklyn !


Cześć.
Wracam po krótkiej przewie, miałam małe urwanie głowy ze zmianą pracy dlatego nie miałam za bardzo czasu na zdjęcia. Zestaw, w którym się prezentuje zawiera legginsy w paski (ostatni krzyk mody;), t-shirt z Rihanną, bejsbolówkę i dodatki z ćwiekami. Legginsy kupiłam na allegro i zestawiałam je już z różnymi rzeczami głównie z czernią ale jednak z jasną górą wyglądają lepiej. T-shirt dorwała w secondhandzie moja siostra, buty przyjechały prosto z Anglii a resztę wyciągnęłam z szafy. Dzięki pogodzie miałam okazję wskoczyć w te buty ponieważ już jest na tyle ciepło, że śmiało można chodzić w sandałach.
Jak Wam się podoba stylizacja ?
Ciao !

Photo by Wojciech Dacko













Legginsy - allegro / t-shirt - secondhand / bejsbolówka - sklep na mieście / torba - old / buty - e-bay / okulary, bransoletka - Orsay/ łańcuch - Bijou Brigitte.

2 komentarze:

  1. tshirt wyglada jak z tamtego sezonu z river :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest z TOPMAN'a ale mniejsza o to bo fajny ;)

      Usuń